2011年4月18日星期一

En dag till…… « Art-d s tankar o funderingar

Ja, då har det gått en dag till…. en dag med blandade känslor, alltså en ganska normal dag i mitt liv just nu.
 Har varit Glad för vädret, känslan när jag gick hem från jobbet (blev promenad idag också) solen värmde, musik på hög volym i öronen och jag kände mig duktig. Har också varit Frustrerad över saker jag inte kan påverka, bara stå och se på. Otålig, jag vill att saker och ting ska hända nu, inte om en, två, tre, fyra eller fem veckor. Ledsen för en del som jag tycker orättvisor. Hoppfull om bättre tider. Förbannad på egoistiska personer som tror de äger hela världen och bara bryr sig om sig själva, utnyttjar alla de kan till sin egen fördel. Irriterad på "tröga" människor (förlåt, jag vet att de inte rår för det). Avundsjuk på alla "lyckostar" som inte har många motgångar. En hel del minustankar idag igen, men det glimtar till med lite positivitet ibland, så även idag.
Hur har er dag varit?

没有评论:

发表评论