2011年4月2日星期六

“kuumad” “uudised” « kaluriprobleemiga joomisküla

Tõestatud: poppide kummikute järjekindel kandmine ei kiirenda lume sulamist.

Panin uue kevadmantli selga ja tõmbasin taksost väljudes luku kohe rahmaki puruks. Perfektne ajastus.

Vastavas kohas mõõtes selgus, et mu kere rasvaprotsent on 31. Kolmkümmend! Üks! Liitusin seepeale Kaaluabiga, mis väidab et ma olen ideaalkaalus (mingu perse).  Rasva peaks selle järgi kõvasti rohkem sööma. Mis on kalorinormi arvestades võimatu. Wtf?

Blogtrees on mingi uus trend. Hilbu- ja nänniblogid. Pildistad oma ASJU (edasijõudnutel on kallis kraam, algajatel sitem) ja kirjutad kust need said, mis ASJU sa veel unistad saada ja ongi kogu sisu.  Ahah.

Sõps tuli Kuubalt, tõi kohaliku vanamehe plaadi. Bueno.

Remont sai lõppude lõppude lõpuks ühele poole. Käisin öösel nostalgiast poolikuid värvipurke nuusutamas. Huvitav, mida ma nüüd oma vaba aja, raha ja hüpoteetiliste närvirakkudega peale hakkan?

Keegi võiks mu punased  vaibad sümboolse hinna eest ära osta (2 villast 3 x 2m, 1 siidivaip 2 x 2 m ja 10 m x +0,60 m  trepivaip). Sest korteri uus tonaalsus on beezh ja kollane.

Kesse räägib  praegu muzooni ja veini kõrvale oma varasemaid seksikogemusi.  Siidikindaga kätte võtmine, mm.  Romantika meite moodi.

没有评论:

发表评论