2011年4月6日星期三

Nice one Emma ;) « Whoop Whoop!


Minu elu on ikka elu ulmeks kiskunud. Täna olid mul töö juures seltskond, kes pani mu teadmisi proovile ja siis üks neist Hardi, jättis mulle suht hea summa jootraha. Enne kui ära hakkasid minema, tulid nad veel õlut tellima ja siis küsisid, et mis pärast teen. Ütlesin, et ei tea veel, et mis neil plaanis. Ütlesid, et vast linna edasi. Siis tegin nalja, et fine olen käpp, kui nad on valmis mind ootama. Ja nad ootasidki :D Kõik neljakesi-rõõmsalt.  Kõndisime siis linna. Leidsime endale pesa ja tellisime jooke. Hardiga sain kõige rohkem jutule. Ta oli ka neist minu jaoks kõige sümpaatsem. Kusjuures seal oli ka Robert oma rehaga, kuigi tal naine olemas. Aga las see jääb. Ma isegi ei teretanud neid :D

Kuhu ma jäin?

Aaa siis Hardi otsustas, et saadab mu koju. Saatiski. Rääkisime terve tee juttu. Tema plaanidest ja miks ta Eestist jälle tahab ära minna. Elukutseliste asi. Aaa…sellega oli ka veel nali. Algul palus ta ära arvata, et millega ta tegeleb. Kuna ta peale gümnaasiumi läks otse sõjaväkke, siis pakkusin, et äkki on ta elukutseline nüüd. JA sõbrad siis rängalt ehmusid, et kuidas ma nii täppi panin. Olidki seega pluss punktid minu hoovis :) Nice

Igatahes saatis ta mu koju. Kallistas ja leppisime kokku, et tulevikus kindlalt näeme :) :D

Mul igapäev toimub midagi :D Jumaldan oma tööd :)

没有评论:

发表评论