2011年4月21日星期四

I dag er den stor dagen!! « Huffsa

Åååh – jeg er så spent! Føler meg som en liten unge:) Jeg våknet 0230 og lå fånyttes og vridde meg i håp om mer søvn. Før kl 5 stod jeg i dusjen, og nå fyller jeg på med kaffe, og lurer på hvor tidlig jeg kan kjøre. Tenker jeg starter i 7-tiden – da kommer jeg ikke alt for tidlig og henter henne.

Det er en laang biltur, og jeg vil uansett ikke være hjemme igjen før i kveld. Håper jeg ikke blir for trøtt på hjemturen da.
Hodet mitt koker over av tanker om hvordan denne hunden er. Det er så mange spørsmål det ikke finnes svar på. Hun er snart 3 år, men har allerede hatt iallefall 3 hjem etter hun flyttet fra oppdretter. En uheldig hund kan man si. Hos oss får hun bli så lenge hun lever. Gleder meg urmasse til å få henne hjem!!!!

没有评论:

发表评论